Ми в Telegram!
Приєднатися!
18 Листопада 2019

Контакт центр

Проаналізувавши роботу технічноі підтримки вирішили зробити деякі зміни.

Відтепер:
1. Кількість вхідних телефонних ліній збільшили в 3 рази;
2. В часи «пік» вдвічі збільшено кількість операторів;
3. Пропускну здатність всіх оброблених вхідних дзвінків збільшили в 5 разів.
4. Скоротили підтримку користувачів до 21.00, так як з 21.00 до 22.00 дзвінків майже не було.

Працюємо з думкою про вас, щоб користування нашими послугами для вас були найкомфортнішими!

Іншi новини
02 Квітня 2020
Шановні наші абоненти!

Якщо хочете отримувати актуальну інформацію щодо наших послуг , роботи нашої компанії або аварійних ситуаціях,

Читати деталi
17 Березня 2020
З турботою для Вас!

Шановні абоненти! З 17.03.2020 до 01.04.2020 Вам буде надана можливість безкоштовно замовити послугу кредитування на 20 днів.

Читати деталi
17 Березня 2020
Увага! Важлива новина!

Шановні абоненти! З 17.03.2020 по 03.04.2020 персонал офісу ТОВ Файберлінк в зв’язку з оголошеним в Україні карантином

Читати деталi